Jamuan Hari Raya Pusat Internet Bukit Payong

14 Julai 2018 | Sabtu
2.30 petang - 5.30 petang | Pusat Internet Bukit Payong, Kedah

Tujuan:
 Menjalinkan hubungan erat sesama ahli dalam komuniti termasuk ibu bapa dan organisasi setempat.
 Meraikan Hari Raya Aidilfitri yang di sambut oleh komuniti beragama Islam yang merupakan anggota majoriti di Pusat Internet Bukit Payong.
 Mengeratkan silaturrahim dan sifat bekerjasama dalam kalangan komuniti , ibu bapa dan ahli Pusat Internet Bukit Payong.
 Memberi peluang untuk staff Pusat Internet Bukit Payong mengenali ibu bapa dan ahli Pusat Internet Bukit Payong.

Kelebihan:
 Program ini dapat menjalinkan hubungan erat sesama ahli dalam komuniti termasuk ibu bapa dan organisasi setempat.
 Program ini merupakan program tahunan untuk meraikan Hari Raya Aidilfitri yang di sambut oleh komuniti beragama Islam yang merupakan anggota majoriti di Pusat Internet Bukit Payong.
 Program ini juga dapat mengeratkan silaturrahim dan sifat bekerjasama dalam kalangan komuniti , ibu bapa dan ahli Pusat Internet Bukit Payong.
 Program ini dapat memberi peluang untuk staff Pusat Internet Bukit Payong mengenali ibu bapa dan ahli Pusat Internet Bukit Payong.

Penglibatan:
Penduduk setempat.

Perlaksanaan Aktiviti:
Aktiviti ini merupakan aktiviti utama Pusat Internet bagi bulan Julai. Jamuan Hari Raya ini diadakan sempena Bulan Syawal serta meraikan ahli Pusat Internet Bukit Payong. Ia diadakan bertujuan untuk mengeratkan lagi hubungan mesra antara staff Pusat Internet, ibu bapa, ahli Pusat Internet bersama komuniti setempat di samping memupuk semangat bagi memaju dan membangunkan sesebuah organisasi yang cemerlang, gemilang dan terbilang.

Berikut adalah gambar semasa aktiviti dijalankan:



Kembali ke halaman utama